L’U.C. Ceares y Pablo Busto estremen los sos caminos.
El tiempu de Pablo Busto como entrenador del U.C. Ceares va finar a lo cabero d’esta temporada.
Dambos, entrenador ya club, algamemos l’alcuerdu de poner el ramu a esta bayurosa etapa qu’entamó nel branu de 2020 y que mos traxo a La Cruz el primer campeonatu de Tercer División de la nuesa hestoria, asina como l’ascensu, y darréu l’esfrute, d’un añu na 2a RFEF na que visitemos campos como Pasarón y L’Helmánticu. Ente los llogros d’esti periodu ta la nuesa primer participación na Copa’l Rei, na que perdimos 0-1 escontra’l Sporting en El Molinón delantre milenta persones.
A lo llargo d’estos dos años Pablo foi un exemplu de profesionalidá ya empeñu, dende’l primer día fasta l’últimu. Despedímosnos con un “ta llueu” del entrenador del meyor Ciares de la hestoria, que dexa La Cruz siendo yá un ciarista más y recibiendo, ensín dal dubia, el ciñu de tola afición teyera.
Gracies por facemos suañar… y suerte a esgaya, Pablo.
Gestionar el consentimiento de las cookies
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Always active
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos. El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu Proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.